February 18, 2019

Agen Belleboo Johor Bahru

Assalamualaikum 

Korang yang dah kenal akak mesti tau akak ni penjual tudung... Hihihihi... Baru baru ni big boss akak launch tudung baru tau... 

Brand baru nie namanya 

BELLEBOO

Fuh... Masa kuar katalog, berpinar pinar mata akak tengok warna yang muncul... Untuk pengetahuan korang ada 110 warna tau Belleboo ni... Tak percaya ada 110 warna... Meh akak tepek satu persatu...


















 

Rambang mata kan... Akak pun teruja sangat tau bila tengok tudung nie depan depan... Sangat cantik hokay... Ni detail pasal tudung Belleboo... Kualiti sangat tip top... Akak guarantee... Hihihihi...


Korang pilih ler mana satu warna yang korang berkenan... Dah pilih, nanti place order dengan akak ya... boleh jer wasap akak terus ke no 0137660226... Bisnes tudung akak ni sentiasa on... Okay semua... Bye bye... Jumpa next entry... 


No comments:

Agen Belleboo Johor Bahru

Assalamualaikum  Korang yang dah kenal akak mesti tau akak ni penjual tudung... Hihihihi... Baru baru ni big boss akak launch tudung ba...