September 23, 2018

Mood Rabak

 Assalamualaikum 

Allahu...Tiba tiba teringat ibu ayah... Tiba tiba teringat mak ayah... Nak kata dah lama tak jumpa, minggu sudah baru jer jumpa ibu ayah dan semalam baru jer balik dari kampung jumpa mak ayah...

Hati cepat terusik bila tengok wajah mereka berempat nie... 





Sebagai seorang anak rasanya masih belum rasanya dapat membalas jasa mereka yang membesarkan, masih belum lagi dapat membahagiakan mereka sepenuhnya... 

Ya allah, tidak termampu jika dihitung dengan nilai ringgit, emas permata untuk aku membalas jasa kesemua mereka... Aku mohon kau perlihara la keempat empat insan yang cukup berjasa ini... Kau sihatkanlah tubuh badan mereka dan berikanlah peluang kepada mereka untuk merasa nikmat bahagia selagi hayat mereka ada... 

Semoga kami anak anak mereka akan diberi peluang untuk membalas jasa mereka dan sentiasa membahagiakan mereka sementara hayat mereka masih ada... Insyaallah... Amin...


Ayah dan Ibu 


Ayah dan Emak

Petang petang ni mood rabak jadinya teringat kat diorang nie... Huhuhuhu...

4 comments:

Normala Saad said...

Alhamdulillah masih punya ibu bapa. Sayangi lah mereka selagi ada. Macam akak ni asik merindu saja..

Lynn Hamzah said...

normala saad : alhamdulillah kak... sementara masih ada boleh la menumpang kasih...

ejulz said...

jasa kedua ibu bapa xkan dapat terbalas.. terlalu besar pengorbanan mereka..

ejulz follow sini. harap sudi follow http://ejulz.blogspot.com tq :)

Lynn Hamzah said...

ejulz : ya betul tu... tak kan dapat dibalas... saya dah follow balik ya...

Mood Rabak

 Assalamualaikum  Allahu...Tiba tiba teringat ibu ayah... Tiba tiba teringat mak ayah... Nak kata dah lama tak jumpa, minggu sudah ba...