August 30, 2015

Cuti Cuti @ TS Wonderland Kota Masai

Assalamualaikum 

21 Ogos lepas saya dan Mr Hubby bagi surprise kat anak anak syurga kami...Bawak diorang gie mandi manda kat Waterpark terbaru di JB nie...Waterpark nie namanya TS Wonderland...Terletak di Kota Masai...Tak jauh pun dari rumah kitorang...Amek masa tak sampai pun 1 jam perjalanan...Setiap kali nak bawa anak anak berjimba memang tak kan lupa nak ajak member baik kitorang...

Pro @ Khairul Lizam sekeluarga joint juga program berjimba kali nie...Target nak menggembirakan anak anak kan...Jadi gier berjalan dekat dekat pun tak per asalkan dapat habiskan masa dengan berkualiti dengan diorang...Syukur alhamdulillah, anak anak syurga kami memang seronok sakan bila sampai jer kat TS Wonderland nie...Memang saya dan Mr Hubby tak cakap pun dengan diorang yang kitorang nak gie berjimba kat sini...Memang nak buat surprise kononnya...Hihihihi...

Papa papa jer yang bergambar dengan anak anak...Mama mama duk kat tepi jer...


Tak lama lagi Kaisara dah nak dapat adik...Jadi anak yang baik yer...


Nur Qistina Farzana kalau pergi waterpark ni memang seronok sajer...Gie kat sini tak banyak orang...Jadi dia leh main banyak kali slide nie...Syok kata dia...

Nur Qaleesya Arissa posing ala ala model dulu kala...Hahahahaha...Dah macam kat majalah Mangga dah kata sepupu saya...

Nur Qaseh Amani plak sedap tidur lena di pangkuan mama walaupun keadaan kat situ bising...Pedulik apa saya katanya...Hihihihi...

Sesi memujuk Icha yang tak mau joint berjimba...Mujur la adik dia Kaisara sporting...Nak juga mandi manda...

Kalau tak silap saya ada 3 slide yang tinggi kat TS Wonderland nie...Memang syok tau...

Dah puas turun slide, mandi plak kat port kanak kanak nie...Icha dan Nur Qhasrina Zahra duk main tembak air kat atas tu...

Amboooooiii Mr Hubby, seronok yer mandi manda kat sini...

Satu lagi keseronokan di TS Wonderland nie...Haaa...Tengok tu diorang dah standby nak tunggu air dalam tempayan gergasi tu jatuh...

Kebusssssssshhhh...Hambek la...Seronok agaknya ek bila air tu jatuh...Saya yang duk jaga Nur Qaseh Amani ni dapat amek gambar jer la...Tunggu anak dara tu dah besar sket baru ler boleh nak mandi manda plak...

Yang nak berkunjung ke TS Wonderland nie...Harga tiket adalah RM20 seorang untuk 2 jam...Jadi lepas jer 2 jam korang kena caj RM0.15 untuk 1 minit tambahan...Ni dah bagi tahu awal awal yer...Korang leh plan masa korang nak berjimba kat TS Wonderland nie...Jangan nanti kang korang dah syok mandi dari pagi sampai ke petang, sedar sedar time nak kuar kena bayar extra plak...


1 comment:

Shasha Ismail said...

Kanak kanak masuk berape kak? Same ke