June 28, 2015

Tajam Betul Lidah Ko

Assalamualaikum 

Pagi pagi nie meh nak mengadu sket...Manusia nie kita tak boleh ramal hati dan perasaan dia kan...Yang sudi nak baca, bacalah...Yang tak sudi saya tak kisah apa pun...Saya nie bukan la seorang yang suka sangat nak amek pot pasal orang lain...Lebih lebih lagi kalau orang yang tak der kaitan persaudaraan langsung dengan saya...Biarpun saudara seislam pun...Saya memang jenis tak suka nak amek atau jaga tepi kain orang lain...

Bulan Ramadhan nie bulan yang penuh dengan keberkatannya...Orang berlumba lumba nak buat ibadah...Nak jaga lidah dan pertuturan agar tidak mengguris hati dan perasaan orang lain...Tapi ada sesetengah orang nie tak sedar...Dalam pertuturan dia, ada kata kata sinis yang mungkin boleh membuatkan orang lain terasa hati...
 
 
Saya duk perhatikan jer...Selalu sangat perhatikan...Tapi malas la nak masuk campur...Bagi saya, tak guna nak berbalas cakap dengan orang macam nie...Biar la dia nak cakap apa pun...Saya yakin ALLAH SWT akan membuka jalan...ALLAH SWT akan permudahkan segala urusan...Dan ALLAH SWT akan memberi pembalasan yang setimpal juga...


Selamat beramal di bulan Ramadhan...Semoga ALLAH SWT lindungi hati dan jiwa kita semua...Insyaallah...

7 comments:

NARDtheNERD said...

sabar ye sis.. dugaan puasa tu.. :)

Lynn Hamzah said...

NARDtheNERD : hihihihi...biasa la tu...saya perhatikan jer...

ibuayu said...

kadang2 org bercakap fikir nak menang dia je...bersabarlah

Lynn Hamzah said...

ibuayu : betul tu...x per la...kita bagi dia menang...sampai dia puas...

deaf-angel said...

Semoga kita dapat iktibar dan tak ulangi kesilapan mereka.

Lynn Hamzah said...

deaf angel : yer betul tu...

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
http://asianbet77.com/