December 25, 2014

Cuti Cuti Ke Mana?

Assalamualaikum 

Sempena cuti krismas nie korang semua tak berjalan ke? Erm, kitorang sekeluarga cuma balik kampung jer...Dengan keadaan yang dah sarat 34 minggu nie memang dah tak fikir la nak berjalan sangat...Bukan apa...Bila berjalan nie mesti nak ada feel keseronokan...Kalau feel keseronokan tu kurang tapi feel kepenatan yang lebih macam tak bagus ler kat situ...Jadi, simpan jer impian dan angan-angan nak berjalan jauh jauh sebelum bersalin nie...Hihihihi...

Insyaallah nanti bila dah bersalin...Bila baby dah lahir...Baru la fikir nak berjalan...Buat masa nie balik kampung jer...Lagi syok rasanya sebab dapat jumpa family...Betul tak? Untuk korang yang nak berjalan jalan tu...Have a safe journey yer...Berhati hati di jalan raya...Biar lambat asalkan selamat...


Jangan lupa baca doa okey...

4 comments:

Ipah Kholipah said...

saya engga cuti masih aja kerja hehe

nuyui a.k.a miss YUI said...

Td p knduri n balik kg je

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed said...

balik kampung pon holiday jugak tuh..best jumpe keluarga tersayang kan..hihi..^_^

tiga lalat said...

Salam. Hee musim balik kampung dan musim banjir.