January 29, 2014

Kepentingan Pengambilan Supplement

Assalamualaikum dan salam ceria...

Sekarang nie dah macam-macam produk supplement yang muncul di Malaysia dan dunia...Tak perlu la saya senaraikan supplement yang lain-lain tu...Hihihihi...Sebab saya cuma stay pada SHAKLEE jer...

Sebelum mengenali SHAKLEE saya tak pernah pun ambil apa-apa supplement lain...Tak pernah nak amek Vitamin C atau Multivitamin ke...Sebab tu dulu saya selalu sangat bersin dan bila hidung tu gatal memang saya akan selalu gosok sampai rasa macam nak cabut jer hidung ni...Hahahahaha...Sungguh tragis di situ...

Sebelum menyertai SHAKLEE sebagai ahli, terlebih dahulu saya menjadikan diri saya sebagai bahan EKSPERIMEN...Kenapa saya jadikan diri saya sebagai bahan EKSPERIMEN? Tujuannya hanya satu...Saya nak tahu keberkesanan setiap produk SHAKLEE yang saya gunakan...Ternyata tidak sia-sia saya berhabis wang ringgit yang tak sampai pun RM200 waktu mula2 beli untuk alami sendiri kehebatan vitamin SHAKLEE ini...

Syukur alhamdulillah saya dah kurang bersin-bersin tak tentu pasal dan gatal hidung nie...Semuanya disebabkan pengambilan ALFALFA, VITA C dan B COMPLEX...Saya juga pastikan diri saya mengambil OMEGA GUARD dan GLA setiap hari untuk dapatkan kulit yang cantik dan tak kusam...

Selain daripada fokus untuk membaik pulih masalah bersin-bersin, gatal hidung, kulit yang sihat dan cantik, supplement SHAKLEE juga dapat membantu...

  •  Mencegah stress
  • Antioksidan sebagai penjaga sel dan mencegah kerosakan sel 
  • Menghapuskan radikal bebas dalam badan 
  • Memberikan tenaga yang optimum dan mencegah kelesuan 
  • Menjaga sistem saraf 
  • Mengawal hormon 
  • Memberi kerehatan dalam tubuh

 Jadi korang yang kat luar sana yang rasa letih, lesu dan tak bermaya...Tak perlulah nak ambil ubat-ubat lain yang ada kandungan sintetik tu...Cukupkan tubuh badan dengan vitamin dan mineral yang diperlukan...



Untuk tempahan hubungi 

LYNN HURAIZA 
013-7660226
SHAKLEE ID : 914534

No comments: