December 6, 2013

Motivasi Jumaat

Assalamualaikum...Salam penuh keberkatan sempena hari Jumaat yang mulia nie...Hari nie tak mau membebel panjang-panjang...Yer la tu kan...Sekali bila dah dapat mood panjang berjela entry...

Insyaallah setiap hari Jumaat saya akan upload kata-kata motivasi kat blog kesayangan saya nie..Saya akan share apa sahaja yang saya dapat dan terlintas di fikiran...Hehehehehe...Lagak macam nak jadi pakar motivasi la plak kan...Sharing is caring kan...

 Untuk mencapai impian, perlu disusuli dengan usaha...Usaha yang gigih dan bersungguh-sungguh pasti akan membuahkan hasil...Tak kisah la dalam pekerjaan, perniagaan ataupun kehidupan seharian...Kalau tak berusaha memang apa yang diimpikan tu jadi angan-angan mat jenin jer la...Betul tak?
 
ALLAH SWT nie Maha Adil...Maha Penyayang...Kalau kita dah usaha, gandakan lagi dengan amalan...Insyaallah pasti usaha yang gigih itu akan dibayar dengan hasil yang sangat baik...Jadi jangan berhenti berusaha walau apa sekalipun impian kita...Pasti akan terbuka jalan yang luas untuk kita sekiranya kita tidak putus berusaha...


Mohon maaf kalau apa yang saya tuliskan di atas tu ada silap yer kawan-kawan...Almaklumlah dari kata hati sendiri...Tak ciplak dari mana-mana pakar motivasi pun...Hehehehe...Take care semua...Will update lagi later...

2 comments:

Rizziela said...

Salam Jumaat

Lynn Hamzah said...

rizziela : salam jumaat juga...