July 8, 2013

Syukur Alhamdulillah

Assalamualaikum dan salam ceria untuk semua...
Semuanya ceria ke pagi-pagi Isnin nie?
Harap-harapnya gitu la yer...

Syukur alhamdulillah...
Semalam bila sampai jer rumah setelah bercuti hujung minggu di kampung...
Saya menerima utusan berisi cek dari NUFFNANG...
Memang syok sungguh...
Walaupun tak ratur-ratus atau riban-riban jumlahnya...
Rasa happy sangat...


Bukan senang yer orang nak bagi duit suka-suka kat kita...
Tak mungkin rezeki akan jatuh dari langit kalau kita tak berusaha...
Dengan berblogging dapat juga saya merasa duit iklan dari NUFFNANG...
Terima kasih NUFFNANG...
Terima kasih ALLAH SWT...
Kerana membuka pintu rezeki untuk saya dan keluarga...

P/S : Sekarang tengah ada 2 BE yang masih running...Moga makin hari makin bertambah la BE saya yer...

9 comments:

Nad MamaZN said...

Alhamdulillah rezki :)
Bleh buat belanja beli baju raya hihi

zunirrah zamri said...

Bestnyer kak..kak cane nak aktif kan nuffnang ni..zu xreti n xpaham..

lia said...

rezeki nak sambut puasa tu ;)

mama lieyna said...

Rezeki kan... tahniah.. akak pun belum bank in ni :-)

Lynn Hamzah said...

nad : syukur...ala nad...bukan banyak pun...hehehe...

Lynn Hamzah said...

zu : kena register dulu kat nuffnang...masukkan address blog zu dan follow step...

Lynn Hamzah said...

lia : betul tu...rezeki nak sambut puasa...

Lynn Hamzah said...

mama lieyna : wah...akak pun dpt juga yer...tahniah kak...

Mimi Azirah said...

Alhamdulillah tahniah