November 26, 2012

Harimau Malaya : Sana Sini Bercerita

Assalamualaikum dan salam ceria untuk semua...
Hari nie sana sini bercerita tentang bola sepak...
Punca utama...
Disebabkan kekalahan Harimau Malaya menentang Singapura...
Kena 0 - 3 okey...
Memang ler menyakitkan untuk penyokong-penyokong team Harimau Malaya...

Baru-baru nie PM ada datang berjumpa dengan semua pemain Harimau Malaya...
Untuk memberi suntikan semangat dan dorongan...
Tapi nampaknya usaha itu masih tidak membuahkan hasil...
Huhuhuhuhu...
Kalau awal-awal dah kalah...
Dapat kah pemain-pemain glamour di dalam barisan Harimau Malaya...
Mempertahankan piala AFF tu? 
Alahai...


P/S : Apesal Lynn pun ikut sama bercerita tentang Harimau Malaya nie? Huhuhuhu...

7 comments:

Lia said...

go utk harimau malaya go.. :)

Lynn Hamzah said...

Lia : mesti penyokong setia nie...

~MommyAida~ said...

Aida pon antara Jutaan rakyat Malaysia yang kecewa semalam..hampe gilee..sedih pon ade..harap2 malaysia akn 'berubah' n berjuang habis-habisan tuk next game..heheee

Lynn Hamzah said...

mommyaida : itu yang menonton kan...dah tentu la frust giler...kitorang nie dgr keputusan jer sebab on da way balik ke JB...pun frust juga...alahai...

SYANI said...

Semenajk dua menjak ni Harimau Malaya punya prestasi memang merudum gile.. dah tak minat nak ikuti perkembangan bolasepak ni..

Lynn Hamzah said...

syani : huhuhuhu...itu la tu...dah ramai penyokong yg membawa diri kan...

PinkUmmi said...

wlupun kalah tetap kne bg semangat kat dorg