October 30, 2012

Gie Check Up

huhuhuhu...hari nie ada check up...x pasti plak kali yang ke berapa...yang pasti berat makin bertambah...dah 71kg ko...ngeri...jenuh ler nak turunkan berat bdn nanti...huhuhuhu...

hari nie juga kena minum air gula utk ujian mgtt...aduhai...jenuh nak menunggu...kul 11.10 pagi nanti baru selesai...hope keputusan okey la yer...

nie tengah tunggu giliran utk check up plak...ada 6 lagi nombor nak sampai ke nombor mak yong lynn...semoga semuanya dipermudahkan la yer...insyaallah...

8 comments:

lieyalatif said...

insyaallah...hope akak okey jek....takpe kak, berat naik mencanak2 pun sebab berbadan due...nanti pastu diet ketat2 key ekekekeekekek

zaidah said...

zai doakan semoga semuanyer dipermudahkan yer lynn.....

munna said...

teringat minum air gula masa preggy dulu... tak sedapnya.... harap result ok ye lynn

SYANI said...

Harap semuanya Ok ye... Saya pun turn untuk MGTT bulan 12 nanti..

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

assalam lyn...

Ya allah lyn..lama x jengok sini rupanya lyn dah mengandung? alhamdulillah..rezeki murah ni.

Fai CeritaCinta said...

insyaAllah akak ok2 jer.. hehe.. kak,majoriti yg fai dgr ramai ibu2 mengandung ngeri bila kena minum air gula ni.. betul ker? hehe

aanie said...

x suka minum air gula kan? dah la kena minum air gula, kena amik darah lak tu....huhu...

wahida said...

uik, kena minum air gula tu yg tak tahan tu...

harap semuanya dipermudahkan hendaknya...amin....