March 13, 2012

Promotion - Promotion

Assalamualaikum dan salam sejahtera untuk semua...Hari nie Lynn datang juga bekerja walaupun tak sihat sepenuhnya lagi...Semalam dah dapat MC sehari kerana batuk-batuk yang agak teruk sehingga menyebabkan suara Lynn tak kuar tau...Huhuhuhuh...Panik giler dibuatnya...Syukur alhamdulillah setelah makan ubat 3 kali semalam hari nie kuar la juga suara Lynn...

Okey la...Sebenarnya nak citer tentang satu lagi bisnes yang baru Lynn ceburi...Tak larai jauh pun dengan bisnes yang sedia ada nie...Masih lagi berkaitan dengan chocolate...Hehehehehe...I Love Chocolate very much...Last saturday Lynn gie set upCandy & Fruits Buffet kat rumah cousin Lynn...Meh tengok Candy & Fruits Buffet yang Lynn set up kan yer...



Untuk keterangan lanjut korang boleh tengok pamphlet kat bawah nie yer...


Take care semua...Tq juga sebab sdui baca entry saya yang nie...Kalau boleh panjang-panjangkan lah pada kawan-kawan korang yer...Hehehehe...