January 31, 2012

Sudah Pulih Dari Demamnya

Setelah 5 hari tidak berupdate, entry hari nie Lynn mulakan dengan ucapan syukur alhamdulillah kerana Qaleesya sudah beransur pulih dari demam yang dialaminya...Untuk pengetahuan korang semua last Friday, Lynn dan Mr. Hubby apply emergency leave sebab Qaleesya demam...Setelah usianya nak menjangkau 8 bulan, baru nie Qaleesya demam...3 hari juga nak melihat demamnya kebah...Dan ketika demam Qaleesya tidak menangis dan merengek macam anak yang demam...

Qaleesya masih mampu untuk bermain dan bergurau dengan kakaknya Qistina...Dan dia hanya merengek bila kami bagi dia makan ubat...Dan yang bagusnya Qaleesya akan telan ubat tu walaupun dia menjerit tak nak makan...Kalau Qistina dah tentu habis terkeluar semua ubat yang dimakan...Dicampur dengan melalak dan menangis sudahnya lebih senang masukkan ubat vontot...Macam kena dera jer bila nak bagi makan ubat...

Kebetulan kami sekeluarga memang ada jemputan di Melaka pada hari Sabtu lepas...Jadi lepas solat Jumaat Lynn dah sibuk ajak Mr. Hubby balik ke Negeri Sembilan...Sebelum balik ke Negeri Sembilan kitorang singgah dulu ke rumah pengantin di Melaka...Alhamdulillah pengantin telah selamat diijabkabulkan sewaktu kami tiba...Setelah minum petang dan sampaikan sumbangan kepada pengantin kami terus balik ke Negeri Sembilan...

Hari nie nak tepek gambar Qaleesya lagi...Kali nie nak letak gambar Qaleesya dengan Rayyan & Darwish...Agak ttttttttuuuuuuuuuuutttttt sket gambarnya tapi korang mesti tak kisah la sebab diorang budak-budak lagi...Hehehehehe...






Haaaahhh...Itu la gambarnya...Diorang bertiga bersuka ria hari Khamis lepas...Agaknya sebab terover bersuka ria tu la Qaleesya leh plak demam Jumaat esoknya...Huhuhuhuhuh...Tapi tak per...Qaleesya dah sihat dah...Mudah-mudahan bertambah sihat la yer lepas nie...Insyaallah...