June 2, 2011

Semalam : MC

Assalamualaikum dan salam sejahtera untuk semua...
Apa khabar? 
Moga korang semua sihat sokmo la yer...
Huhuhuhuhu...
Ingat lagi tak entry Lynn selasa lepas...
Kan Lynn ada mengadu dengan korang yang Lynn rasa macam tak sihat jer...
Erm, sudahnya petang tu Lynn ke klinik...
Kepala Lynn nie rasa pening sangat...
Ditambah plak dengan batuk dan selsema...
Memang arr menyakitkan...

Jadi dalam kul 2.00 petang Selasa lepas...
Lynn ke klinik...
Doktor cakap waktu dah sarat macam nie...
Kesihatan memang kena jaga...
Kalau boleh tak nak sakit-sakit...
Sebab doktor tak nak Lynn tak der tenaga waktu nak deliver baby nanti...
Huhuhuhuhu...
Negeri mendengarnya...
Sudahnya doktor bagi MC sehari semalam...
Suruh Lynn rest kat rumah...

Dan hari nie genap 36 minggu usia kandungan Lynn...
Mudah-mudahan segalanya dipermudahkan ALLAH S.W.T...
Semoga kesihatan diri nie semakin okey...
Insyaallah...