June 29, 2011

Losyen Pati Halia

Assalamualaikum dan salam ceria untuk kawan-kawan blogger semua...Hari nie dah pun masuk hari ke24 Lynn berpantang...Sekejap jer masa berlalu kan...Ada 20 hari lagi nak habiskan pantang...Hehehehe...Tapi walau dah nak habis pantang wajib rasanya Lynn masih kena teruskan juga berpantang sebab bersalin operation...

Kena berpantang dari makan makanan yang gatal-gatal dan buat kerja-kerja berat...Ini semua untuk mengelakkan luka dalam lambat baik...Dan untuk memastikan luka dalam cepat baik kena la teruskan makan Gamat Healin dan Pati Ikan Haruan...Mudah-mudahan dengan pengambilan Gamat Healin dan Pati Ikan Haruan tu akan menyembuhkan luka ceaser Lynn dengan cepat...



Seperti yang korang maklum, Lynn kan bersalin operation...Jadi bila dalam pantang nie Lynn memang tak der la dapat nak berurut macam yang bersalin normal dan Lynn pun tak pakai bengkung...Memang lain sangat la berbanding dengan bersalin Qistina dulu...Lynn rasa macam tak berpantang pun...Yang Lynn pantang cuma makan jer...Yang tu memang la Lynn jaga sangat-sangat...Lynn cuma makan ikan dan sayur jer...Hari nie baru la nak try makan daging merah sket...Harap-harap okey la...

Disebabkan tak berurut dan pakai bengkung maka Lynn dapat merasakan yang perut Lynn nie memang lambat la susutnya...Nak harapkan Qaleesya kerap breastfeed supaya rahim cepat kecut dan perut nie kempis sket...Lynn memang tak sanggup nak tengok perut nie ke depan macam orang preggy 3 bulan...Huhuhuhu...Habis tak muat la baju-baju Lynn yang bersusun dalam almari tu...

Jadi Lynn nak tanya korang semua...Boleh tak Lynn gunakan Losyen Pati Halia supaya perut, peha, pinggul Lynn nie kempis dan kembali ke bentuk asal? Lynn risau juga kalau nak gunakan losyen nie...Terfikirkan kesan nya nanti...

Erm, sekarang nie ada bermacam-macam produk Losyen Pati Halia di pasaran...Agak-agak korang yang mana satu sesuai untuk Lynn gunakan?



Please share pendapat korang kat entry Lynn nie...Mana tahu korang ada pengalaman dalam hal-hal macam nie...Please yer...