March 11, 2011

Dah Pun Jumaat

Assalamualaikum dan salam ceria untuk semua...
Pejam celik pejam celik...
Dah pun tiba hari Jumaat...
Sekejap jer masa berlalu kan...
Kebiasaanya ramai yang suka bila tiba hari Jumaat nie...
Almaklumlah esok dan Ahad cuti kan...
Dah tu ditambah plak lagi dengan cuti sekolah...
Memang la super duper seronok...
Mesti dah ada aktiviti yang dirancangkan...
Hehehehehe...

Lynn nie masih berkira-kira sama ada nak bercuti atau tak...
Ikutkan hati nak jer bercuti dan gie mana-mana...
Tapi Mr. Hubby macam tak leh cuti...
Selasa depan dia kena hadiri satu taklimat...
Di Putrajaya plak tu...
Agak korang kalau Lynn dengan Qistina ikut okey tak?
Leh juga berjalan-jalan kat Alamanda tu...
Dah lama rasanya tak jalan-jalan kat sana...
Hehehehehe...

Tapi tengok la nanti...
Nak kena buat perbincangan keluarga dulu...
Apa-apa pun nanti Lynn update kan kat sini yer...

P/S : Kak Sumi seorang kawan blogger nak datang JB Ahad nie...Moga ada la rezeki nak jumpa dia nanti...Insyaallah...