January 4, 2011

Tak Kuar Lunch Pun

Korang dah kuar lunch ker?
Lunch kat mana dan makan apa jer tengahari nie?
Lynn hari nie tak der mood nak kuar lunch la...
Ingatnya nak pesan jer kat kawan-kawan...
Tapi tak tahu plak nak makan apa...
Tekak nie rasa semacam jer nie...
Huhuhuhu...

Sejak preggy nie nafsu makan tu macam kureng jer...
Walaupun ada teragak nak makan itu ini...
Tapi bila dah ada makanan tu depan mata...
Kadang-kadang tak habis pun Lynn makan...
Khamis nie genap 15 minggu Lynn preggy...
Menurut kata doktor masuk bulan keempat hilang la mabuk2 nie...
Tapi tak tahu la Lynn akan okey ke tak...
Almaklumlah lain kandungan lain pembawakannyer...

Lynn dah pesan meehoon sup nie...
Sekejap lagi nak solat zuhur dulu dan lepak-lepak sat...
Korang mesti tengah seronok makan-makan skrg nie kan...
Anyway enjoy la korang nyer lunch yer...
Jangan lupa baca Bismillah dan Doa Makan tau...
Hehehehehe...