January 25, 2011

Dah Bayar Dah

Morning semua...
Sihat ker semuanya?
Pagi nie Lynn lewat sket update entry...
Puncanya adalah kerana Lynn duk gie settlekan hutang-hutang bil la...
Bil elektrik bulan nie cuma RM40.80...
Bil air plak RM15.20...
Dan juga tolong Mr. Hubby uruskan payment kete...

Almaklumlah...
Hari nie kan dah dapat gaji bulan Januari...
Jadi tak mau tertangguh lama sangat bil-bil yang ada tu...
Dan risau juga kalau duit dalam akaun tu terguna untuk hal-hal lain...
Jadi better buat pembayaran apa yang patut dulu...

Pembayaran bil-bil, kete dan kad kredit semuanya dibuat...
Menggunakan kemudahan perbankan...

Memang cepat dan mudah jer...
Dan kebetulan line internet hari nie pun okey...
Jadi sekejap jer urusan pembayaran Lynn nie selesai...

Korang masih lagi duk beratur kat pejabat pos ker untuk bayar bil-bil nie?
Atau dah gunakan cara yang sama dengan Lynn?