November 23, 2010

Welcome Back

Salam pagi Selasa untuk kawan-kawan blogger semua...Hari nie merupakan hari pertama Lynn dan Mr. Hubby bekerja setelah cuti panjang...Rasa malas jer nak pergi kerja pagi tadi...Tapi bila memikirkan kerja-kerja yang comfirm super duper berlambak kat pejabat nie kena la rajinkan diri juga pergi kerja...Hehehehe...

Owh yer, little Qistina demam pula tengah malam tadi...Lynn terpaksa masukkan ubat vontot untuk mengelakkan suhu badan dia makin panas...Dan pagi tadi Lynn dah pun bagi makan ubat demam sebelum hantar dia ke Tadika...Kalau demam dia berlarutan Lynn dan Mr. Hubby nak bawa dia ke klinik tengahari nanti...Tapi kitorang harap sangat la demam dia tak berlarutan...

Mr. Hubby nak outstation plak ke Serdang sempena MAHA dan HPPNK 2010 pada hari Khamis hingga Ahad nie...Maka tinggal la kami berdua jer nanti kat rumah...Jadi memang arr Lynn berharap sangat demam Qistina tak berpanjangan...Tak nanti Mr. Hubby risau dan Qistina pula meragam...

Penyakit mabuk dan loya masih lagi membelenggu diri Lynn...Huhuhuhu...Kali nie memang agak teruk sket berbanding mengandung Qistina dulu...Tapi tak per la...As long anak di dalam kandungan Lynn nie sihat walafiat Lynn redha dengan penyakit mabuk dan loya nie...

Malam tadi Lynn rasa kepingin sangat nak makan Nasi Kandar...Huhuhuhuhu...Punya la godek2 GPS Mr. Hubby mencari restoran yang jual Nasi Kandar nie...Tapi bila sampai jer kat restoran tu diorang kata tak der jual pun Nasi Kandar...Memang arr sedih betul la...Entah bila la Lynn dapat makan Nasi Kandar nie...Mr. Hubby kata kat KL dan Negeri Sembilan bersepah jer restoran Nasi Kandar nie tapi kat JB punyalah susah nak cari...Penyudahnya malam tadi kitorang bungkus jer mee goreng mamak dan nasi goreng ayam dan makan kat rumah...

Korang tahu tak kat mana di JB nie yang ada jual Nasi Kandar?  Memang teringin sangat nie nak makan...Kalau korang tahu bagi tahu Lynn yer...