November 9, 2010

Pemeriksaan di Klinik Kerajaan

Salam pagi Selasa untuk kawan-kawan blogger semua...Hari nie Lynn sampai di pejabat agak awal yer...Tepat jam 7.24 pagi Lynn dah punch kad...Hehehehehe...Macam orang yang masuk WP1 la plak...Jadi bila dah sampai awal nie maka Lynn pun merayap-rayap la dulu kat blog kawan-kawan...Tinggalkan komen sama ada di entry mahupun di shoutbox...Dan Lynn juga mengharapkan agar kawan-kawan juga berkunjung ke blog Lynn dan melakukan perkara yang sama...

Minggu nie dah masuk minggu ke7 Lynn preggy...Syukur Alhamdulillah Lynn masih boleh makan walaupun rasa mual dan loya tu memang memuncak-muncak...Walaupun kesudahannya Lynn muntah tapi selera makan tu tetap ada...Lynn juga dapat tidur yang cukup dan Mr. Hubby serta Qistina sangat memahami...Memang mereka berdua adalah yang TERBAIK dalam hidup Lynn nie...Sayang sangat dengan mereka berdua...Muaahhhs...

Sebenarnya Lynn nak bertanyakan pendapat kawan-kawan blogger yang lain...Ini berkaitan dengan pemeriksaan ibu mengandung di klinik kerajaan...Korang rasa bulan atau minggu keberapa yang seeloknya Lynn pergi untuk mendaftar pemeriksaan di klinik kerajaan nie yer? Adakah seawal sekarang nie ataupun nak tunggu sehingga bulan ketiga atau keempat baru gi klinik kerajaan tu?

Sepupu Lynn hari tu pergi ke klinik kerajaan di saat usia kandungan dia 4 bulan...Huhuhuhu...Memang jadi bahan marah dengan Jururawat U29 jer tau...Jadi Lynn kalau boleh tak nak la sampai kena marah kan...Owh yer sebelum kecoh2 nak pergi ke klinik kerajaan nie...Mula2 dapat tahu preggy dulu, Lynn rasa buku pink waktu mengandungkan Qistina dah hilang...Lynn puas dah cari kat rumah tau...Tapi tak juga ketemu...Entah macam mana Mr. Hubby teringat yang dia ada simpan buku tu kat dalam kereta kitorang yang dah dihantar ke kampung...Mr. Hubby telefon mak dan syukur alhamdulillah buku tu ada kat dalam kereta tu...Alahai...Kalau la buku tu x ada x pasal-pasal lagi kena marah dengan Jururawat U29 kat klinik kerajaan nanti...

Insyaallah balik kampung raya haji nanti Lynn akan ambil buku pink tu dan bawa balik ke JB...Dan rasanya lepas tu boleh la Lynn refer kat klinik kerajaan plak yer...Boleh ker macam tu kawan-kawan?  Atau tunggu lagi?  Erm, apa pendapat korang ek?