November 2, 2010

Huhuhuhu...Rindunyer...

Assalamualaikum dan salam sejahtera untuk kawan-kawan blogger dan semua pembaca blog nie...Apa khabar semuanya? Moga korang semua dan keluarga sihat-sihat belaka la yer...Syukur Alhamdulillah Lynn dan keluarga juga sihat...Cuma morning sickness dah mula menyerang Lynn...Tapi bukan menyerang di waktu pagi jer...Sekarang nie dah tak kira masa dah...Selalu jer rasa loya dan nak muntah...Huhuhuhuhu...

Lama betul Lynn tak update dalam blog kesayangan Lynn nie...4 hari tak menjengah blog Lynn rasa rindu sangat...Nak cerita macam-macam dengan korang semua tapi sekarang nie ada beberapa kerja urgent yang perlu diselesaikan...Jadi Lynn kena la settlekan semua kerja-kerja dulu la yer...Insyaallah ada peluang nanti Lynn akan update blog nie yer...Dan Lynn pun rindu juga nak bertandang kat blog kawan-kawan semua...Lynn akan berkunjung ke blog korang semua bila kerja-kerja Lynn dah selesai yer...
Okeylah...Nak kena fokus kat kerja dulu nie...Nanti Lynn jengah korang yer...Adios...