October 5, 2010

Tugasan Dari Poyaty

 Tugasan nie Lynn dapat dari Yaty...
Dah lama dah dia bagi tahu ada tugasan...
Tapi Lynn nie yang tak menyempat nak buat...
Jadi hari nie Lynn ada masa sket...
So nak ler completekan tugasan nie...
 
- Name one person who made u laugh last night?
Mr. Hubby...Hehehehehe...

- What were u doing 1 hour ago?
Makan-makan kat Open House rumah Kak Shidah...

- What was da last thing you said out loud?
Entah ek...Dah lupa la...Hahahahaha...

- Where's da next place you're going to?
Surau sebab nak solat Zuhur...

- What was da last thing u paid for?
Susu Qistina...Malam tadi beli 2 kotak susu dia...
 
- Where were u last nite?
Gling House...Gie beraya...

- What's da best ice-cream flavour?
Flavour apa ek? Lime kut...Lebih2 lagi yang ada vanilla kat dalam Lime tu...Best sangat...

- Do u wanna cut your hair?
Not now...Tengah nak simpan rambut nie...

- Do u love to 'melatah'?
Dah tentu la x suka...Sebab penat la tgk org melatah nie...

- If that so(melatah), what will u said out loud?
Entah la...Tak pernah terfikir pun nak melatah...Takut terlatah yang 18SX jer...Huhuhuhu...

- What does da last text-msg received say?
Korang tunggu kejap yer...Aku kat luar nie beli sate...Sekejap jer nie...Dah nak siap dah...

- Will u get married in da future?
Uishhh...Dah married la...Tak nak la married lagi in da future...

- Do u chew on your straw?
Tak lor...Macam budak2 jer...

- Do u make-up your own words?
Kadang-kadang

- Is there anyone u like/love right now?
Dah tentu la...
Mr. Hubby & Qistina...
Ibu, Ayah dan adik-adik...
Mak, Ayah dan adik-adik ipar...
Anak saudara ku semuanya...

- Tag to other 5 bloggers/more

Okey...
Dah siap pun tugasan nie...
Hope Yaty puas hati la yer...
Hehehehehe...
Okey nak buat kerja semula...
Adios...

P/S : Nak buat entry nie amek masa betul la...Ada la satu jam gak...Solat Zuhur dulu dan sambung balik...Hehehehehe....