July 30, 2010

HaRi JuMaAt KaMi

Salam pagi Jumaat buat kawan2 semua...
Hari nie Lynn & Mr. Hubby keluar rumah awal sket...
Keadaan pagi nie agak mendung di Bandar Baru Kangkar Pulai...
Jadi kitorang dah agak yang hujan sure akan turun pagi nie...
Tak nak terlambat lagi macam hari Isnin lepas kan...

Selesai jer urusan menghantar Qistina ke Tadika Ixora Ria...
Hujan turun dengan lebatnyer...
Jalan dah mula jammed...
Nasib baik arr Mr. Hubby tahu jalan yang boleh dicilok...
Sekarang nie hujan atau tidak, keluar awal atau lambat...
Jalan di hadapan Universiti Teknologi Malaysia sentiasa jammed...
Tak tahu la apesal...
Kadang-kadang naik fed up juga...
Dulu kami fikir tindakan membeli rumah di pinggir bandar boleh elakkan diri kami daripada menghadapi masalah jammed nie...
Tapi rasanya bukan kami jer yang berfikiran macam tu...
Ramai rakyat Johor nie yang cari rumah di pinggir bandar...
Mungkin itu sebab kesesakan lalu lintas lately nie di hadapan Universiti Teknologi Malaysia...

Walaupun hujan lebat tapi perjalanan ke pejabat okey hari nie...
Highway Pasir Gudang tak ler jammed sangat...
Maka tepat jam 7.48 pagi Lynn dah punch kad hari nie...
Hehehehe...
Hati sangat berbunga-bunga sebab tak lewat walaupun hujan lebat melanda Johor Bahru...

Esok kami merancang untuk berpicnic...
Bersama kawan-kawan pejabat dan keluarga masing-masing...
Insyaallah kami akan ker Batu Layar...
This is my first time jejak kaki ke Batu Layar...
Ramai yang cakap Batu Layar sangat cantik...
Tak sabar rasanya menantikan hari esok...
Moga perancangan kami untuk hari esok direstui ALLAH S.W.T...

Cuma Lynn rasa upset sebab kawan baik Lynn & Mr. Hubby tak dapat nak joint...
Zalee + Ieda & Ezmad + Ieza tinggal di Batu Pahat jadi agak jauh untuk travel ke Batu Layar..
Insyaallah Pro & Wana akan joint program nie...
Rasa rindu untuk berkumpul dengan mereka semua seperti di Trip Sabah yang lepas...
Tapi kawan-kawan pejabat lain yang joint pasti akan menjadikan program ini meriah...
Kami mohon pada kawan-kawan blogger semua agar perjalanan picnic kami berjalan lancar pada esok hari...
Apa pula perancangan korang semua?

 Rindu sungguh dengan korang...Hope dapat berbuka bersama Ramadhan nie...