July 3, 2010

Happy Birthday Qistina


Happy Birthday To You 
Happy Birthday To You 
Happy Birthday To Lovely Qistina
Happy Birthday To You

My Little darling Nur Qistina Farzana turns 3 today...
Macam tak percaya jer anak dara nie dah 3 tahun...
Rasa macam baru jer melahirkan dia kat Hospital Sultanah Aminah...
Hehehehe...

Mama & Papa akan sentiasa mendoakan kesejahteraan hidup anak Mama & Papa nie...
Semoga Qistina menjadi anak yang baik, solehah, pintar dan sihat sentiasa...
Jangan nakal-nakal dan dengar cakap Mama & Papa yer...
Jadilah insan yang berguna untuk keluarga, bangsa, agama dan negara...

Mama & Papa loves you so much Darling....
Muaaaahhhhssss...

10 comments:

Poyaty said...

happy befday qistina from aunty. be a good girl ya :)

LyNn HaMzAh said...

Poyaty : tima kaceh...nanti kak lynn sampaikan pada dia...

☆ lieya latif ☆ said...

hepi besdei qistina comey...semoga menjadi anak yg bijak, soleh dan sihat selalu......ape adiah mama bagi...claim adiah besar2 tau heheheheeheheh

**sori auntie lambat wish!

LyNn HaMzAh said...

lieya latif : hadiah...hehehehe...dapat la dia tshirt guess sehelai...kak lynn x tahu nak belikan apa lieya...ok la tu daripada tak ada langsung...

mamalieyna said...

Happy besday Qistina..! moga jd anak yg cemerlang, gemilang n terbilang yeh! ^_^

LyNn HaMzAh said...

mamalieyna : tq yer mama...

kella said...

happy besday jugak pada laling qistina! best la.. mesti dapat byk adiah kan..? hhehehe

en_me said...

chomeyynyerrr.. hepi besday qistina tewww

hudhud said...

hehe comel je ur daughter :)

ish ish ni tk sabar nak kawin ni hahaha :P

SJB said...

Happy Birthday to you Qistina.