April 18, 2010

Al-Fatihah - Achik Spin

Ajal maut di tangan tuhan...Al-Fatihah buat Allahyarham Achik Spin...

Tahun nie ramai betul artis yang meninggal dunia...Dan yang paling terbaru sekali Allahyarham Achik Spin yang meninggal dunia di dalam sebuah kemalangan di KM 14 Lebuh Raya Kajang Seremban Sdn. Bhd. (LEKAS) berhampiran Perhentian Nilai, PLUS kira-kira jam 6.15 petang semalam...


Lynn ucapkan takziah buat keluarga allahyarham dan mendoakan agar semua ahli keluarganya tabah menghadapi dugaan ini...

P/S: Terngiang-ngiang di telinga Lynn nie lagu Memori Berkasih duet bersama Siti Nordiana...Rasanya arwah la rakan duet yang paling secocok dengan Siti Nordiana...

11 comments:

mochachichifinaz said...

ehhh...baru tao kott...
huhu..takziah.takziah...

Poyaty said...

betul la kak. yaty baru mcm nk suka lagu tu sbb best gile. alih2 dgr penyanyi nya da meninggal. takziah

zaza said...

al fatihah.. ajal maut, di tangan Tuhan.

LyNn HaMzAh said...

mochachichifinaz : along pun br tahu pg tadi...al-fatihah...

LyNn HaMzAh said...

yaty : la...lagu2 dia ngan siti nordiana memang best...kak lynn suka tgk diorang duet...tp ajal maut di tangan tuhan...

LyNn HaMzAh said...

zaza : al-fatihah...

☆ lieya latif ☆ said...

lieya pun tau lambat kak lynn....tgk kat fb kawan2......

alfatihah buat arwah.....

kella said...

Al fatihah.. terkejut gak sebab baru tengok dia ngan nana..

LyNn HaMzAh said...

Lieya : al-fatihah...semoga rohnya dicucuri rahmat...amin...

SJB said...

R.I.P Achik Spin. Tak sangkah..

LyNn HaMzAh said...

SJB : yup...lynn pun x sangka juga...bila nak balik Malaysia?