March 15, 2010

Sakit hati nie dibuatnya...

Lynn nie bukan jenis yang suka nak bengang atau sakit hati tak tentu pasal...Tapi kali nie memang rasa sakit hati dan bengang sangat dengan manusia ni atau lebih bagus lagi boleh digelarkan sebagai JANTAN KEPARAT...Huh...Kalau Lynn jumpa dia memang Lynn akan buat sesuatu...Nak jer sepak terajang dia...Boleh ker Lynn buat macam tu? Huhuhuhu...Lynn tak sangka dia jadi macam nie sekali...Sakitnyer hati nie ALLAH S.W.T jer yang tahu...

Korang ingat lagi tak luahan hati Lynn tentang sepupu Lynn yang menghadapi masalah keluarga? Sang suami atau Lynn gelarkan JANTAN KEPARAT tu telah ditangkap khalwat oleh sepupu Lynn sendiri...Sangat sakit hati bila mendengar yang sepupu Lynn nampak dengan matanya sendiri bahawa JANTAN KEPARAT bersama PEREMPUAN SUNDAL tu tidur di atas katil mereka...Katil tu sepupu Lynn yang beli okey...Hancur hati sepupu Lynn dan niat untuk berbaik semula dah tentu la tinggal ZERO...Lynn dan Mr. Hubby tercengang bila dapat tahu yang diorang sanggup buat perbuatan terkutuk dan dilakhnat ALLAH S.W.T. tu...

Dulu waktu mula2 dapat tahu tentang hubungan JANTAN KEPARAT tu dengan PEREMPUAN SUNDAL yang tak tahu malu tu, kitorang dapat rasakan yang suami sepupu Lynn nie kena guna-guna dari perempuan tu...Tapi bila dah diusahakan untuk berubat nampak macam tak der langsung baiknyer...Makin teruk ada la...Dan diorang nie plak tak segan silu dan malu dengan orang sekeliling...Keluar masuk rumah sepupu Lynn tu sesuka hati dan waktu lepas kena tangkap dan dibawa ke balai polis, diorang nie boleh lagi duk berdua2an macam tak der apa2 berlaku...

JANTAN KEPARAT tu bukan nak minta maaf kat sepupu Lynn dan keluarga tapi leh salahkan plak sepupu Lynn sebab contact polis dan tangkap dia dan kekasih hati dia...Dah tu kau expect sepupu aku tu nak buat apa wahai JANTAN KEPARAT oooiiii...Nak perhatikan jer kau dengan kekasih hati kau kat atas katil tu? BODOH...Lynn dan Mr. Hubby memang dah agak perkara nie akan berlaku sebab tengok dari gerak gaya diorang nie memang dah tengah asyik masyuk bercinta...JANTAN KEPARAT nie dah tak ingat anak bini langsung...

Sekarang sepupu Lynn dah rujuk pada pejabat agama tentang masalah nie...Pegawai di pejabat agama memuji tindakan sepupu Lynn sebab masih boleh bersabar bila tengok sang suami tidur bersama kekasih hati...Kalau dia berada di tempat sepupu Lynn dah tentu badan 2 kekasih itu telah disiram dengan ASID...Kami sekeluarga juga telah banyak bersabar dengan JANTAN KEPARAT dan PEREMPUAN SUNDAL nie...Semoga apa yang berlaku dapat diselesaikan dengan segera dan ada hikmah disebalik semua nie...

Untuk mereka2 di luar sana yang mungkin terjebak dalam masalah macam nie Lynn mohon sangat janganlah disakiti hati insan yang banyak berkorban untuk diri kita...Sekiranya tiada jodoh anda dengan pasangan selesaikan lah segalanya dengan baik dan janganlah menambahkan dosa yang sedia ada dengan melakukan maksiat dan perbuatan terkutuk macam diorang lakukan nie...Dan kalau boleh jangan la anda perempuan2 yang masih single dan solid molid kat luar sana tu duk terhegeh2 dengan SUAMI ORANG...Ramai lagi yang bujang2 kat dunia nie...

Lynn dan keluarga doakan sepupu Lynn tabah menghadapi dugaan ini dan of course kitorang akan bantu apa yang patut...Semoga sepupu Lynn dan keluarganya kuat untuk menempuh hari2 yang mendatang...Insyaallah...

13 comments:

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

mak ai kakkkk
kalau zana ler jadi sepupu kak lyyn tu...mau aku amik pisau tikam dua ekor tu atas katil tu jugak...mmg dasar keparat & sundal ler kak....

tak agak2 nak buat projek HARAM dia kat rumah...atas katil yg sama dia kongsi ngan wife dia....xde akal ker apa lelaki tu kak...si perempuan sundal tu pun....alahai.....aku pun tak tahu ler nak ckp apa

dunia makin tua...
manusia makin terpesong...
subhanaallah....
moga kita dikuatkan iman dari perkara2 mcm tu...

LyNn HaMzAh said...

zanna : sedih aku bila dapat tahu sampai macam tu sekali jadinya...simpati dengan sepupu kak lynn tu...anak dia sebaya qistina tau...tak terfikir langsung dia pasal anak & mak bapak dia...x tahu malu betul...

fikaryna said...

lynn..mmg kuang ajaq la jantan keparat n betina sundal 2..bodoh gle! kuat dan tabahnya sepupu lynn..moga Allah bagi kekuatan dan jalan yang baik kepada dia..mmg benci lelaki dan prmpn haran jadah mcm nih..

aenareal said...

geramnyer bile bace citer kak lynn nie..klu sy la kat tmpt spupu kak lynn tu..aje sya lanyak 2 org manusia tu kat situ gak..hihi
semoga spupu kak lynn tu tabah dan kuat yer..ciao ciao..

☆ lieya latif ☆ said...

mmg kurang ajar tu la kak..sakit ati aku bace nye....aduh...dunia ni mcm2 hal sekarang kan...

lieya percaye kazen akak tu skrang mesti berendam air mate jek kan kak....sian die kak

harap die tabah kak yeak dgn dugaan nieh

LyNn HaMzAh said...

ryna : sepupu lynn memang tabah hadapi semua nie...dan skrg nie dia memang dah x der hati dah lagi dengan suami dia...mungkin perpisahan jalan yg terbaik buat diorang...tp kesian sungguh kat anak diorang...

LyNn HaMzAh said...

aenareal : kalau kita berada kat tempat sepupu kak lynn tu dah tentu diorang yg kat atas katil dah kena lanyak kan...tp sepupu kak lynn x nak keadaan jadi lagi worst...jalan terbaik call polis jer...bila dah kena tangkap ada la kes...baru la mata masyarakat nie terbuka sket...

LyNn HaMzAh said...

lieya : berat badan dia dah susut 6kg tau dalam tempoh sebulan nie...dah kurus kering kak lynn tgk...last friday jumpa dia tgk dia mcm cool jer tp kak lynn yakin dia berendam air mata...kita yg tengok nie pun mengalir air mata la lieya...

ita cutevirus said...

$%&()(*&%#@@@$^&*)(&%!%^&*@((#!!!!

lyn, ita terlampau marah bila baca lyn kali nie..

I B U E L Y S H A said...

luluh hati sepupu lyn tukan semoga dieh tabah hadapi semua ni,anak tu la kekuatan dieh kan,kenape la suami die wat macam tuh...hurmmm dah nak akhir zaman ni manusia macam ni ker ha....perempuan keji yang suke ngorat suami orang pon cam rase nak lempang lelaju jer...eeeee gerammm....

LyNn HaMzAh said...

ita cutevirus : jangan kata ita...lynn nak pun marah juga...rasa nak bertentang mata dgn suami sepupu lynn tu...nak tanya dia waras ke tidak? nak tanya dia ingat ALLAH S.W.T ke tidak? huhuhu...

LyNn HaMzAh said...

IBUELYSHA : huhuhu...lynn pun tak tahu kenapa suami dia buat mcm tu...sekejap sangat dia berubah...dalam masa sebulan lebih dia dah jadi mcm nie...perempuan tu dah kena lempang pun dengan adik beradik sepupu lynn tapi dia macam x serik dan buat bodoh jer...makin kerap bersama ada la...dasar tak tahu malu...

SJB said...

Siapa lah perempuan yang tak tahu malu tu?. Tak apa satu hari nanti dua dua pun dapat balasan ni. Sabar saja lah k.

Take care.