August 20, 2009

rindu sungguh pada mereka...



Diorang nie semuanya kawan-kawan waktu di Sekolah Menengah Puteri Wilayah, Kg. Baru, Kuala Lumpur...Lets me introduce all of them...Dari kiri: Jart, Taty, Emy, Eyna, Rehan, Emelda & Shi2...Erm, aku sempat satu sekolah dengan diorang selama 2 tahun jer...Form 1 & Form 2...Gambar nie aku ambil dari photo album Emy kat Facebook...Huhuhu...Hope kau x marah la yer...

Dah banyak kali dah diorang buat gathering tapi aku nie yang x sempat nak curi masa dan peluang untuk bertentang mata dangan diorang semua...Rindu sungguh dengan korang...Kalau korang ada masa korang buat la gathering lagi yer...Majlis berbuka puasa sempena bulan Ramadhan pun ok juga...I will try my best to joint...

So utk korang semua, aku doakan korang panjang umur, murah rezeki dan dicepatkan jodoh...Insyaallah...Really miss you oaalls...Muuuaaaaahhhh....

5 comments:

fuzila said...

cam penah nengok je layout ni...(*O*)

LYNN HAMZAH said...

hehehehe...

Cah Ayu said...

serius ko kluar form 3? serius aku tak ingat huhuhuhu

takpe, yang penting, nama dan mukamu register dalam minda :D

LYNN HAMZAH said...

betul la...x kan la main2 plak...hehehe...ko pun blah waktu form 3 kan...ke smakl betul x?

Cah Ayu said...

ha ah.. pindah skolah yg dekat dgn umah haha