July 3, 2009

My Bestfriend's Wedding

Akhirnya kawan baik aku & Ezal iaitu Razali bin Ibrahim @ Zalee telah selamat diijabkabulkan dengan kekasih hati yang cantik molek pada 26 Jun 2009 yang lepas...Tapi sayangnya aku,Ezal & Qistina x dapat nak sertai majlis tu...Tapi Ezmad ada untuk bagi sokongan moral kat dia...

Walaubagaimanapun kami datang sewaktu majlis di rumah pengantin perempuan...Majlis di rumah pengantin perempuan plak diadakan pada 28 Jun 2009...Rumah Rafidah bt Mohd Sarjan @ Ieda kat Kg. Mampan, Simpang Lima, Parit Sulong, Batu Pahat....Sama segak n sama cantik diorang nie...Cuma Zalee aku tengok kurus sikit...Tapi tetap kontrol handsome...Hehehe, jaga badan juga mamat nie...

Anyway, aku & Ezal serta lovely Qistina mendoakan Zalee & Ieda bahagia hingga ke akhir hayat...Semoga cepat-cepat dapat anak...Hehehe...

Ezal & Zalee...Waktu nie tengah bengang tunggu mak andam...Ntah gie mana arr mak andam nie...


Lorr...Gambar tutup mata la plak...


Ha...Yang nie ok sket...Ezmad jadi pengapit Zalee...



Gambar beramai-ramai...Semua dah kahwin...Skrg Qis just tunggu baby Uncle Ezmad n Uncle Zalee jer...Moga cepat2 dapat anak la yer...

No comments: