April 15, 2009

HARU BIRU

Arghhh...Kepala nie rasa BERAT BILA MEMIKIRKAN apa yang berlaku di depan mata aku skrg nie...Aku terfikir2 kenapa la boleh jadi mcm nie...Apa PUNCA sebenar yang menyebabkan pejabat nie makin haru biru...Adakah disebabkan hal PERTUKARAN ANGGOTA atau PERANGAI ANGGOTA yang x pernah nak berubah walaupun usia masing2 dah masuk setengah abad...

Aku boleh sangat kalau X NAK AMBIL PEDULI dengan apa yang berlaku tp makin aku diamkan makin menjadi2...Aku harap sgt ALLAH S.W.T. akan menunjukkan sesuatu agar diorang kat pejabat nie boleh nampak hikmah di sebalik apa yang berlaku...Dan untuk mereka2 yang terasa dgn apa yang aku coretkan pada hari nie FIKIR-FIKIRKAN LAH yang perkara mcm nie mungkin boleh terjadi pada diri korang juga...Jangan senang2 jer nak mengenakan orang lain...

Lynn

2 comments:

enina said...

sabar lynn ye.. naper lynn, apa cerita sebenar?

lynn said...

its complicated la kak...walaupun x relate sgt dgn lynn tp lynn terasa bahangnyer...because we work under one department...x suka la bila tgk my collegue ada yg masam2 muka antara each other...